חורבן הבית הזוגי עלול להתחיל מכאן
top of page

חורבן הבית הזוגי, עלול להתחיל מכאן

עודכן: 12 במאי 2021

לאחרונה יצא לי להיקלע לשיחה עם זוג בנות חמודות שבמקצוען הן "מסדרות בתים". ברקורד של אותן הבנות עשרות רבות של בתים שהן סידרו / העבירו דירה / ארגנו מחדש / ניקו לפסח או הצילו כשהמצב בבית היה כבר ממש קשה. "ואם תשאלי אותי, יש כמה בתים שהצלנו שם את הנישואים." מספרת אחת מהן.

"הצלתם את הנישואים?" אני תמהה.

"כן. פשוטו כמשמעו. אם לשפוט לפי הזלזול המוחלט שזוגות מייחסים למרחב חדר השינה שלהם, אני בכלל מתפלאת שהם עדיין נשואים."

 

בעולם מתוקן, חדר השינה של זוג הוא מקדש של אהבה. החדר הזה לא רק שצריך להיות מושקע לא פחות מכל חלל אחר בבית, אלא הוא צריך להיות הכי מושקע מכל השאר. אינטימיות זוגית, גדולה היא מסך אבריה, והיא מבקשת בית מתאים לדור בו. לנכוח, להעיז ולצמוח. מיניות טובה מבקשת מרחב של גדילה, של ריכוז ומחשבה.

 

מפה לשם עלמות החן, שאפשר להרגיש שהן מחוברות חזק מאוד למה שהן עושות, סיפרו לי בפירוט על המחזות אליהם הן נגלו:

ערימות בלתי נגמרות של בגדים מפוזרות בכל מקום; המתחת למיטה שהפך להיות מחסן לכל מה שלא מוצאים לו מקום; הזוג שאפסן על השידה ליד המיטה את כל טופסולוגיית הביורקרטיה והחשבונות באופן קבוע; ארונות מתקלפים וקפיצים שבורים במיטה, וזאת רק ההתחלה.

"לא פעם ולא פעמיים שאלתי את עצמי איך הם בכלל מצליחים להיות באינטימיות כשהמרחב שלהם נראה ככה." אומרת השניה בעצב.

בלאגן טיפוסי בחדר ההורים. השפעה ישירה על האינטימיות הזוגית.

כמה ימים אחרי השיחה חשבתי לעצמי רבות על הנושא ולקראת חודש אב המתחיל בחורבן הבית - הרגשתי שזוהי קריאת התעוררות. הגיע הזמן שנדבר על זה. בקליניקה אני פוגשת זאת רבות, זוגות שבניהול סדר העדיפויות שלהם שמים רחוק מאוד את טיפוח חדר השינה, וכך מבלי לשים לב, השחיקה לא רחוקה מלהגיע, או גרוע מזה - חורבן הבית מתחיל אט אט להירקם לו מבפנים. כדאי להבין ולהפנים, שהיחס שזוגות ישקיעו בחדר השינה שלהם, הוא היחס שהם בעצם משקיעים באינטימיות הזוגית שלהם.

בעולם מתוקן, חדר השינה של זוג הוא מקדש של אהבה. החדר הזה לא רק שצריך להיות מושקע לא פחות מכל חלל אחר בבית, אלא הוא צריך להיות הכי מושקע מכל השאר. אינטימיות זוגית, גדולה היא מסך אבריה, והיא מבקשת בית מתאים לדור בו. לנכוח, להעיז ולצמוח. מיניות טובה מבקשת מרחב של גדילה, של ריכוז ומחשבה. היא מבקשת שתשקיעו בה אהבה, תעוזה ורוך. היא מבקשת חדר שמתאים לקסם המופלא שלה, ליכולת שלה לתת ביטוי לכל השברים הדקיקים של הנפש ולכל המאוויים הקטנים הטהורים שנמצאים בלב האדם. היא מבקשת חדר שמעוצב ומטופח בהתאם. תנו לה. אתם ראויים לזה.

 

לימור קליינמן, מייסדת "ואהבתם". יועצת מינית מוסמכת, מדריכת כלות, מרצה ובלנית מתנדבת במקווה טהרה.

הרשמו וקבלו אחת לחודש את הירחון עם המאמרים החדשים

כיף שנרשמתם! הפתעה מחכה לכם במייל

שקופית2.JPG

הסדרה הטבעית של ואהבתם

 

לחיזוק החשק

והתפקודיות

המינית

smartmockups_knc56wgz.png

אנחנו מזמינים אתכם למקסם את אהבתכם בתוכנית הליווי הדיגיטלית המקיפה

נשואים בתשוקה

bottom of page