שלוש שנים לא מימשנו את הנישואים
top of page

מה לעשות אחרי ששלוש שנים לא הצלחנו לקיים יחסים מלאים?

עודכן: 12 במאי 2021

שאלה:

שלום לימור, אני ובעלי נשואים מזה כשלוש שנים, ועדיין לא קיימנו יחסי מין מלאים. כשניסינו מאוד כאב לי, ובעלי היה נלחץ מזה, אז זה איכשהו היה נעצר... עד עכשיו לא היינו "לחוצים" על ילדים, אז הנושא לא הטריד אותנו ולא טיפלנו בבעיה בזמן. הייתי מעדיפה להימנע מפגישה (יהיה לנו קצת קשה לדבר על זה...) אודה לעזרתכם.

תשובה:

יקרה, ראשית ברצוני לומר שאני מעריכה מאוד את פנייתך האמיצה. אני מבינה לליבך ומרגישה דרך מילותייך שלא היה פשוט עבורך לפנות בנושא וחשוב שתדעי שעשית את הצעד הנכון.

לעניין שאלתך - לגוף האדם (שאינו מנותק מן הנפש) יש קצב משלו המבקש הדרגתיות וסבלנות ולכן העובדה שטרם הגעתם לקיום יחסים מלאים עד כה בהחלט מובנת. טוב עשיתם שלא המשכתם להכיל את הכאב בכפיה.

יחד עם זאת, אין ספק שמדובר במצב מתמשך שמפריע לשניכם וכאן המקום שלי להיות כנה איתך ולומר שאני ממליצה לכם לטפל באתגר הזה ללא דיחוי. מיניות האדם היא כמו כדור שלג המתגלגל לאורך זמן, ככל שנתמין עם קושי מסוים בלי לתת לו מענה כך הוא יגדל ויגדל ויצטבר הרבה מאוד שלג לפנות. עדיף לפתור את העניין מוקדם מאשר מאוחר.

אני מבינה מאוד את המבוכה לדבר על נושא כל כך אישי ואינטימי, וגם כזה שוודאי מעלה בכם תחושות לא נעימות, אך כדאי אולי לחשוב בכל זאת על מפגש עם איש מקצוע שאתם סומכים עליו ושיוכל להעניק לכם מרחב מוגן להתפתח בו זוגית ואישית כדי שתגיעו לחיים מלאי עונג ושמחה כמו שאתם ראויים להם.

מה שאוכל להציע לך לבינתיים זה קריאה של ספרים טובים שעוסקים בנושא כמו הספר "לעצמך - מיניות האישה" שאפשר למצוא אותו אצלנו באתר או לתאם איתי שיחה ייעוץ טלפונית, במידה וזה מרגיש לך/לכם נוח יותר מאשר פגישה. כמו כן ממליצה מאוד לקבוע תור לפיזיותרפיסטית לרצפת אגן, לבדוק שאכן יש לך חיבור טוב איתה ושהיא מספיק רגישה ולהיבדק אצלה פנימית כדי להכיר טוב יותר את האנטומיה שלך.

אם יש דבר נוסף שאוכל לעזור בו אל תהססי לפנות,

אני מאחלת לכם חיים זוגיים מלאי אהבה תשוקה ועונג,

לימור

 

המשיבה, לימור קליינמן, מייסדת "ואהבתם". יועצת מינית מוסמכת, מדריכת כלות, מרצה ובלנית מתנדבת במקווה טהרה.


הרשמו וקבלו אחת לחודש את הירחון עם המאמרים החדשים

כיף שנרשמתם! הפתעה מחכה לכם במייל

שקופית2.JPG

הסדרה הטבעית של ואהבתם

 

לחיזוק החשק

והתפקודיות

המינית

smartmockups_knc56wgz.png

אנחנו מזמינים אתכם למקסם את אהבתכם בתוכנית הליווי הדיגיטלית המקיפה

נשואים בתשוקה

bottom of page