כיצד טבעות אהבה מסייעות בשפיכה מוקדמת?
top of page

כיצד טבעות אהבה מסייעות בשפיכה מוקדמת?

עודכן: 5 ביולי 2021

שאלה

שלום דוד,

היינו אצל מטפל מיני שהפנה אותנו אליכם לרכישת טבעות פין (טבעות אהבה),

על מנת לעזור בשפיכה המהירה שלי. לפני שאני קונה, אשמח לדעת איך משתמשים ואיך זה בעצם עובד. תודה רבה מראש.

תשובה

שלום.

על חוויה של שפיכה מהירה (או בשמה הנכון יותר: "שפיכה מוקדמת") מתלוננים כ-80% מהגברים. היות והמבנה הפיזיולוגי של איבר הגבר מכיל מעל 3000 תאי עצב לאורך הפין, סביר שאחרי כדקה עד ארבע דקות של חיכוך – תגיע פליטת הזרע. המציאות היא שלרוב הנשים לוקח זמן רב יותר להגיע לאורגזמה, ולכן זוגות רבים מתוסכלים מפרק הזמן הקצר שחולף עד שהגבר מגיע לשפיכה, כי האישה לא מספיקה לחוות אורגזמה. זה מוקדם מדי בשביל האישה. כמו כן, גברים אשר מצליחים "להחזיק מעמד" זמן רב יותר מעצימים את רמת העונג שלהם עצמם בכך שהם בונים בגופם בסיס לאורגזמה איכותית יותר, הן באורך והן בעוצמה.


כדי להאריך את משך זמן ההנאה ולשפר את חוויית המפגש המיני, כדאי ללמוד לשלוט בשפיכה. יש כמה אפשרויות לעשות זאת.

לפני שניגשים לפתרון כלשהו, חשוב מאוד שבכל פעם שנפלט לגבר זרע מהגוף, הוא ידע להצביע על הסיבה לך. האם זה הגיע מהתרגשות מינית? מגירוי חזק באיבר (לדוגמה, כאשר הנרתיק של בת הזוג צר מאוד)?, מלחץ נפשי או חרדה (חשש שלא יצליח להגיע לשפיכה או דווקא מרצון לעכב אותה)? וכן הלאה.


אחת הדרכים המקובלות והנפוצות בטיפול המיני היא שליטה על השפיכה באמצעות שיטת "הפסק-התחל" (stop and start): כאשר הגבר מרגיש שהשפיכה קרבה – מפעילים לחץ ידני על נקודות מסוימות באזור הפין. הפעלה הלחץ מונעת מהדם לחזור אל הגוף ובכך מונעת או מעכבת את השפיכה. לאחר הירגעות יש להמשיך להעלות את סף העוררות המינית, ללחוץ שוב כאשר הגבר מרגיש שהפליטה קרבה, וחוזר חלילה, עד שהגבר ילמד את דרכי גופו הטבעיות לשליטה בשפיכה.


זוגות רבים לא מרגישים בנוח עם עבודה ידנית וטכנית זו, ויש אף זוגות שומרי מצוות שהתרגיל מהווה אתגר הלכתי עבורם, ועל כן אנשי טיפול רבים ממליצים על טבעות פין – טבעות האהבה של ואהבתם.

את הטבעות יש להלביש על איבר הגבר בשלוש נקודות שונות (הציצו באיור ההדמיה בחוברת ההוראות המצורפת למוצר). הלחץ שהן יוצרות משמש תחליף ללחץ המופעל באמצעות היד. הלחץ אינו אמור להכאיב, להיפך, הוא אמור להיות נעים לגבר. נשים שחוו חבירה עם בן הזוג עם הטבעות דיווחו שהעונג המיני הועצם בשל הגברת החיכוך, הארכת הזמן והגדלה במקצת של נפח הפין. כלומר, השימוש בטבעות האהבה עשוי להעצים את ההנאה של שני בני הזוג.


 

המשיב, דוד קליינמן, מייסד "ואהבתם". מדריך חתנים ומחנך למיניות בריאה. מורה ומעביר הרצאות בתחום המיניות.



הרשמו וקבלו אחת לחודש את הירחון עם המאמרים החדשים

כיף שנרשמתם! הפתעה מחכה לכם במייל

שקופית2.JPG

הסדרה הטבעית של ואהבתם

 

לחיזוק החשק

והתפקודיות

המינית

smartmockups_knc56wgz.png

אנחנו מזמינים אתכם למקסם את אהבתכם בתוכנית הליווי הדיגיטלית המקיפה

נשואים בתשוקה

bottom of page