עונג ממגע בשדיים. נישוק ועיסוי שדיים
top of page

עונג ממגע בשדיים. נישוק ועיסוי שדיים



שלום לימור, אנחנו נשואים 18 שנה, 4 ילדים. עברו 10 שנים מאז הלידה האחרונה. יש פער גדול מאד בין הרצון של בעלי לגעת/לנשק בשדיים לבין חוסר התחושה (במקרה הטוב) או לעיתים אפילו כאב מצידי. ברוב הפעמים זה משאיר את השדיים מחוץ לתחום - וזה מקשה בעיקר על בעלי.

האם יש משהו לעשות עם זה? יש רעיונות או אביזרים שיכולים להפוך את התחושה במגע בשדיים? בסופו של דבר היינו מעוניינים שנינו להגיע למצב של הנאה הדדית מהמגע ולא שאחד נהנה והשני לא מרגיש כלום או סובל. נשמח לרעיונות אם יש.

יקרים,

השדיים הם אזור ארוגני משמעותי אצל האישה, ויש נשים שאף חוות אורגזמה דרך עינוג השדיים והפטמות. עם זאת לאמהות, בעיקר סביב תקופת הריון, לידה והנקה, או נשים לקראת גיל המעבר מבנה השדיים והעצבים משתנה משמעותית ולעיתים מגע מיני עלול להרתיע. בנוסף, יש גם השתנות בהיבט הרגשי/נפשי בתחושות במקום שנצברים ונפתחים בתקופות משתנות בחיים.

במקרה שלכם עברו 10 שנים מאז הלידה האחרונה, וכן יכול להיות שאפשר לתרגל מגע בשדיים באופן מחודש, אם יש רצון לכך משניכם.

הדרך הנכונה היא להתייחס לפטמות כמו אל דגדגן, כך שמגע מיידי ישיר במקום אינו מומלץ, אלא יש להרבות אורגזמיות בכל חלקי הגוף, להעלות את העוררות ולהקשיב לתחושות הגוף ולהשתנותו (בדומה לדגדגן, שיש לחכות שהוא מתרחב ומתקשה לפני שעוברים למגע ישיר, כך להקשיב לסימני הפטמות שמזדקרות ומתכהות כאשר העוררות המינית עולה).


בעצם, היכולת ללמוד להתענג ממגע בפטמות תגיע רק כאשר מפגש האהבה הוא מאוד איטי הדרגתי ועמוק. אם תרצו להרחיב את הלימוד בנושא, אפשר לעשות זאת דרך תרגילים שאנו מלמדים בתוכנית נשואים בתשוקה. שם יהיו תרגילי מגע שילמדו בדיוק את זה.


אפשרות נחמדה נוספת - לנסות תרגול והעצמה של האורגזמה הדגדגנית עם אביזר צרור המור. תוכלו ללמוד עליו כאן.



עד כך בהיבט הפיזי. בהיבט הנפשי חשוב להבין שהשדיים הם איבר מאוד רגשי אצל נשים. איבר שמתחבר אל הארוטיקה הנשיות והמיניות, וגם למרכיב האמהות, יכולת ההזנה ויצירת החיים. הרגשת הנוחות איתו מתקשרת לדימוי הגוף והשלמה עם השתנותו ולחווייות הילדות של האישה סביב צמיחת השדיים. בעוד בתחילת הקשר בתקופת ההתאהבות האנדרופינים מטשטשים את החסמים ונשים מתענגות מאוד ממגע בשדיים, באהבה מתמשכת ובוגרת נוספים אלמנטים נפשיים שעלולים להכניס את האישה לקונפליקט "קדשה מול קדושה" ותודעתית להפוך את המגע בשדיים ללא נעים או לא ראוי (גם אם זה בתת מודע). במקרה כזה הדבר הנכון לעשות הוא לעבור תהליך תודעתי שמאפשר את קיום שני הקטבים הללו אחד לצד השני, ובכך לשחרר את החסימות ולהרחיב את אפשרויות העונג.

כמו התנסויות אחרות במיניות, צריך לזכור ולקבל שזה דורש הרבה סבלנות אורח רוח, חקירה ושחרור. קחו לכם זמן לעכל את המידע וההנחיה הזאת, ואולי בהמשך שנות נישואכם זה פתאום יגיע :)



מקווה שעזרתי,

אני מאחלת לכם חיי נישואים מלאי אהבה ותשוקה,

באהבה,

לימור



 

הכותבת, לימור קליינמן, מייסדת "ואהבתם". יועצת מינית מוסמכת, מדריכת כלות, ובלנית מתנדבת במקווה טהרה לנשים.



 






צרור המור

מענג צרור המור של ואהבתם הוא אביזר להגברת הרגישות והתחושתיות בפטמות במהלך מפגש מיני. האביזר עובד על הפעלת לחץ אוויר, מעניק תחושת יניקה קלה ומגביר את זרימת הדם מהשדיים אל הפטמות, ובכך מעצים את תחושת העונג המיני. לחלק מהנשים המשחק באביזר נותן תחושת עקצוץ נעימה שהופכת את המפגש המיני כולו לשעשוע הרפתקני ומהנה יותר. שימוש באביזר על הפטמות בזמן אורגזמה מאריך אותה ומגביר את עוצמתה.



הספר "לעצמך - מיניות האישה"

מומלץ לכל אישה רווקה שמעוניינת ללמוד חיבור לגוף


למעוניינים להעמיק בנושא:


תוכנית בליווי אישי (לא קבוצתי!) לזוגות שחפצים להגיע למיניות הרמונית ומלאת תשוקה, לחיות חיים אינטימיים מספקים ומוגשמים לתמיד

ב-12 שבועות נלווה אתכם בתוכנית משולבת של שיעורים דיגיטליים, משימות שבועיות ומענה אישי לאורך כל הדרך, כדי להביא אתכם למקום שאליו אתם חולמים להגיע במיניות שלכם.


התוכנית כוללת:

8 שיעורים מקצועיים אונליין שמועברים ע"י דוד ולימור קליינמן, עם מצגות מעוצבות וברורות באיכות גבוהה. ההקלטות שלכם לכל החיים!

7 תרגילים מפורטים ליישום כולל דפי הנחיה, תרשימים, טפסי מילוי, משחקים מקצועיים וקלפי שיחה/מגע זוגיים בליווי והנחיה אישית 2 שידורים חיים המועברים ע"י דוד ולימור קליינמן באופן אנונימי ודיסקרטי לחלוטין ושם תינתן הכוונה ומענה לשאלותיכם הנשארות אנונימיות וקבלת פידבק והכוונה אישית לביצוע התרגילים, מענה מדויק לשאלותיכם ותחושותיכם

אפשרות לליווי אישי פרטני לאורך כל הדרך

שיעורים:


מבוא למיניות האדם (לימור) מהם הגורמים המעצבים את מיניות האדם? איך פועל מעגל התגובה המינית הגברי והנשי? מהם הגורמים המשפיעים על המוטיבציה של האדם לקיום יחסים בזוגיות ארוכת טווח? מהי מיניות שלמה בנישואים וכיצד מגיעים אליה? עונג אורגזמה ואורגזמיות (לימור) מהי אורגזמה? מה ההבדל בין אורגזמה ואורגזמיות? האם ניתן להפריד בין אורגזמה ושפיכה וכיצד? איך אישה מגיעה לאורגזמה? מהי שפיכה נשית? מהם הנקודות המסתוריות אצל הגבר והאישה שמחוללים את האורגזמיות בגוף? מהי חשיבות האורגזמה ומה עושים כשהיא לא מושגת? גבריות ומיניות הגבר (דוד) מהם הגורמים המשפיעים על מיניות הגבר? כיצד פועל מעגל התגובה המינית הגברי? מיתוסים על מיניות גברית מול מציאות. עונג גברי - עשי ואל תעשי. איך לענג אישה? מה חשוב שנשים ידעו על גברים. מושגי יסוד בשפיכה וזרע. מיניות מציאותית בעולם עמוס (לימור) מה קורה כשלקן האהבה שלנו מצטרפים מטלות החיים, קריירה, פרנסה, ילדים ושאר אחראיות. איך ההצפה משפיע על המיניות שלנו ואיך פותרים את זה? כיצד מצליחים לקיים בחיינו שני מצבים זה לצד זה: ראש עמוס במחשבות (DOING) וגוף משוחרר ונוכח בתוך החושים (BEING)? ואיך עוברים בקלות בין שני המצבים בלי לוותר על אף אחד מהם בחיים שלנו? גיוון והתחדשות (לימור) האם אנחנו באמת זקוקים לגיוון והתחדשות אם טוב לנו ככה? למה גיוון והתחדשות חשובה בזוגיות ארוכת טווח? אילו אפשרויות קיימות לגיוון המיניות? איזה תנוחות קיימות? איך בוחרים? איך מיישמים? איזה פנטזיות אפשר לממש ואיך עושים את זה? ומה עושים כשרוצים להתנסות במשהו אבל לא מצליחים להתגבר על הפחד? אתגרים במיניות ובחשק (לימור) נלמד על רשימת האתגרים הנפוצים במיניות ארוכת טווח וכיצד פותרים אותם. הפרעות ממושכות בחשק המיני אצל האישה/הגבר, קושי לחוות אורגזמה, שפיכה מוקדמת, שפיכה מעוכבת, פרה-אורגזמה, כאבים ביחסי אישות, פערים בחשק וברצונות המיניים, חוסר בתפקוד המיני, השתנות הגוף סביב הריון ולידה ולקראת גיל המעבר. עונג גברי (דוד) כל מה שצריך לדעת על שפיכה גברית. דרכים להשגת שליטה על השפיכה. פתרון אתגרי שפיכה מוקדמת, שפיכה מהירה, שפיכה מעוכבת, חרדת ביצוע. הדרכים לעונג גברי שלא מדברים עליהם. איך לענג גבר. דרכי התמודדות התגדויות גברים במיניות זוגית. מפגש סיכום והגשמה זוגית (לימור) איך מטמיעים את מה שלמדנו והתנסנו בו בתוכנית לתוך השגרה הזוגית שלנו בעצמינו ללא ליווי? כיצד לקחת את כל מה שלמדנו וליישם זאת בהגשמת כל המטרות הזוגיות שלנו כדי לחיות חיים מוגשמים ומלאי סיפוק בכל מישורי החיים. בקריירה, בפרנסה, בהורות, בהגשמה האישית ובשאר החלומות והשאיפות שלנו.




הרשמו וקבלו אחת לחודש את הירחון עם המאמרים החדשים

כיף שנרשמתם! הפתעה מחכה לכם במייל

שקופית2.JPG

הסדרה הטבעית של ואהבתם

 

לחיזוק החשק

והתפקודיות

המינית

smartmockups_knc56wgz.png

אנחנו מזמינים אתכם למקסם את אהבתכם בתוכנית הליווי הדיגיטלית המקיפה

נשואים בתשוקה

bottom of page