להגיע לאורגזמה יחד
top of page

להגיע לאורגזמה יחד

עודכן: 12 במאי 2021

שאלה

בוקר טוב לימור, ראשית תודה רבה על האתר שלכם זה משהו חסר תקדים.

בעלי ואני, יש לנו ברוך ה' חיי מיניות טובים, כך אני חושבת. חשוב לו מאוד שאני אגיע לאורגזמה והוא מצליח להביא אותי לזה וטוב לנו. רק מה - בדרך כלל אני מגיעה לפניו ואז הוא בחבירה. אף פעם לא הגענו לשיא יחד.

יש איזה משהו שיוכל לעזור?

תשובה

שלום ותודה על המילים החמות :-)

ראשית שמחתי לשמוע שיש לך ולבן זוגך חיי אישות טובים, מקרבים ומענגים הדדית. ההשקעה של בן הזוג שלך בהבאתך לעונג מיני מקסימה ומעידה על זוגיות אוהבת ומכבדת.

בהתבגרותנו, כאשר אנו מקבלים את הידע על נושא המיניות ממתווכים חיצוניים, לעיתים ניחשף אל המידע הלא נכון. בסרטים ההוליוודיים תמיד נראה שכאשר אישה וגבר מקיימים יחסים – שני בני הזוג מצליחים להגיע לאורגזמה בזמן חבירה מינית ותמיד תמיד – בדיוק באותה השניה.


החוויה המינית הזאת שמורה – כמו שאמרתי – רק לסרטים. במציאות כאשר מקיימים יחסים אנו אמנם נשאף להגיע לחוויה של "ויהיו לבשר אחד" אך בפועל צריך לזכור שמדובר בשני אנשים, שהם שתי ישויות נפרדות; ובשל כך, כמו שכאשר נשב לאכול ארוחה יחד סביר שכל אחד יסיים את המנה שלו בנקודת זמן אחרת, כך גם ביחסי אישות – כל אחד מגיע לפורקן המיני בזמן אחר לפי קצב הגוף שלו ובדרך של אברי העונג שלו (בדרך כלל יהיה זה אצל הגבר – דרך חיכוך חיכוך הפין ואילו אצל האישה – דרך חיכוך הדגדגן בין אם חיצונית ובין אם פנימית, כל אישה לגופה).

לאחר שהבנו שאין לראות החוויה שלכם כמשהו שיש "לתקנו", אוכל להרחיב על כך שבהחלט ישנם דרכים רבות ושונות לזוגות שרוצים מדי פעם לגוון ביחסי האישות ולהגיע לפורקן יחד או כמה שיותר סמוך אחד לשני. בין הדרכים ניתן למצוא:

1. תרגול שליטה על שפיכה לגבר (מאמר מפורט בקישור זה)

2. שימוש בטבעות אהבה לעיכוב שפיכה (פרטים כאן)

3. שימוש באביזר עונג זוגי שמצמצם את פער ההגעה לפורקן כמו טבעת הזהב או מענג זוגי.


מקווה שעזרתי.

ושרק תמשיכו להיות נשואים בתשוקה!

באהבה,

לימור

 

המשיבה, לימור קליינמן, מייסדת "ואהבתם". יועצת מינית מוסמכת, מדריכת כלות, מרצה ובלנית מתנדבת במקווה טהרה.



הרשמו וקבלו אחת לחודש את הירחון עם המאמרים החדשים

כיף שנרשמתם! הפתעה מחכה לכם במייל

שקופית2.JPG

הסדרה הטבעית של ואהבתם

 

לחיזוק החשק

והתפקודיות

המינית

smartmockups_knc56wgz.png

אנחנו מזמינים אתכם למקסם את אהבתכם בתוכנית הליווי הדיגיטלית המקיפה

נשואים בתשוקה

bottom of page