מזה שפיכה נשית?
top of page

מזה שפיכה נשית?

עודכן: 12 במאי 2021

ש: שלום לימור, קניתי בהמלצתך מהאתר את אביזר העונג "מענג משולב ואהבתם" ובשימוש הראשון הופרשו מגופי נוזלים רבים, היתה ממש הרגשה של "בריכה" במיטה. בהתחלה הייתי מאוד מובכת כי הייתי בטוחה שמדובר בבריחת שתן אבל אז בעלי קרא בהוראות של האביזר שהשימוש בו יכול לגרום לשפיכה נשית גם לנשים שזה לא קורה להן בדרך כלל. מזה שפיכה נשית והאם זה מה שקרה לי? יש לציין שהגעתי לאורגזמה מאוד חזקה. אודה לעזרתך.


ת: עפ"י התיאור שלך, ולאור העובדה שהרגשת עונג עוצמתי מהשימוש באביזר סביב זמן ההפרשה, נראה שאכן הגעת לשפיכה נשית.

מדובר בעצם בנוזל סיכה מאוד מדולל (ולא בשתן טהור כפי שחששת) שמשתחרר על ידי בלוטות סקין דרך השופכה כתגובה לעוררות מינית חזקה מאוד. השפיכה מזכירה מעט את פעולת שחרור הזרע אצל הגבר (ללא הזרע עצמו) ונשים רבות מזהות את ההפרשה כי הריח שלה מזכיר מאוד את הריח של נוזל הזרע. מחקרים מסוימים קובעים ש-3% מהנשים מגיעות לשפיכה נשית באופן קבוע בכל הגעה לאורגזמה ושאר הנשים מגיעות למצב של שפיכה נשית רק באורגזמות חזקות במיוחד או שאינן מגיעות כלל; מחקרים אחרים קושרים את השפיכה הנשית לגירוי מוגבר של נקודת ה-G, הנמצאת כ-4 ס"מ מפתח הנרתיק ולכן האביזר אותו רכשת שמגרה את נקודת ה-G באופן מאוד אינטנסיבי, אכן מעלה את הסיכויים להגעה לאורגזמה נרתיקית שמעלה את הסיכוי לשפיכה.


אם כך, במקרה שלך, עלייך להיות שמחה שהגעת לרמת עונג גבוהה ובטח שלא לדאוג אם השפיכה תחזור גם בעתיד, אלא ההיפך, לקבל זאת בעונג 😊

אני מאחלת לכם המשך זוגיות רוויה בשמחה ובהנאה,

לימור

 

המשיבה, לימור קליינמן, מייסדת "ואהבתם". יועצת מינית מוסמכת, מדריכת כלות, מרצה ובלנית מתנדבת במקווה טהרה.


שפיכה נשית מעידה על הנאה מינית מוגברת של האישה

הרשמו וקבלו אחת לחודש את הירחון עם המאמרים החדשים

כיף שנרשמתם! הפתעה מחכה לכם במייל

שקופית2.JPG

הסדרה הטבעית של ואהבתם

 

לחיזוק החשק

והתפקודיות

המינית

smartmockups_knc56wgz.png

אנחנו מזמינים אתכם למקסם את אהבתכם בתוכנית הליווי הדיגיטלית המקיפה

נשואים בתשוקה

bottom of page