האם לקנות לגבר אביזר בלי לשאול אותו? על הגבול בין מכירות לייעוץ מיני
top of page

האם כדאי להפתיע את בן/בת הזוג עם אביזרי עונג?

עודכן: 3 בדצמ׳ 2021


שאלה

שלום לימור, הייתי בהרצאה על אביזרים (לא שלך) והמרצה אמרה שאביזרים לגבר תמיד צריך לקנות לו בלי לשאול אותו, כי הוא בטוח יגיד לא אבל בעצם הוא רוצה. היא גם אמרה עוד כל מיני דברים כמו שכל זוג חייב להשתמש באביזרים ואם לא הם ממש מפסידים במיניות שלהם. זה הרגיש לי מוגזם, ורציתי לשמוע את דעתך.

תשובה

יקרה, אני שמחה מאוד על השאלה שלך, היות והיא נוגעת בנושא רגיש ומורכב מאין כמוהו – ייעוץ מיני לעומת שיווק ומכירות. בואי נחשוב רגע בהגיון. בסופו של דבר, אנו חיים בעולם כלכלי. חברות שמשווקות אביזרים יש להם אינטרס ברור אחד – למכור. נכון, גם אנחנו ב"ואהבתם" מוכרים אביזרים, ובכל זאת הגישה שלנו מאוד שונה. ואת בכל מקרה – היי ביקורתית.

הנה מה שאני ממליצה לחשוב עליו כאשר נמצאים בהרצאה מקצועית כביכול על אביזרי עונג:

1. אם אמרו שם ש*כל* זוג פשוט *חייב* לנסות אביזרים ואם לא, הם מפסידים את הדבר הכי טוב של החיים ובעצם לא חווים עכשיו עונג אמיתי במיניות שלהם וחבל על הזוגיות שלכם – יתכן שהם רק רוצים למכור לכם.

2. אם באה המרצה ואומרת לכם שכדאי לקנות לגבר בלי לשאול אותו קודם אם זה מתאים לו – יתכן שהם רק רוצים למכור לכם.

3. אם הם אומרים לכם שאחרי שאתן הנשים תנסו את האביזרים תבינו שאתן בכלל לא צריכות גבר וכל מה שהוא עשה זה כלום מעומת מה שהאביזר עושה – יתכן שהם רק רוצים למכור לכם.

4. אם אומרים לכם שאם תקנו את האביזר הזה כל החיים שלכם ישתנו ופתאום לא יהיו לכם בעיות יותר ותצליחו בכל המישורים והכל יהיה ורוד ונוצץ – יתכן שהם רק מנסים למכור לכם.

5. אם באתם לקנות מתנה בהפתעה לבן/בת הזוג אביזר ודחפו לכם את כל האביזרים שהיא/הוא "בטוח יעופו עליהם" – יתכן שהם רק רוצים למכור לכם.

אבל,

1. אם אמרתם שאתם מרגישים קצת דחיה מכל הנושא, ושאתם צריכים לחשוב אם זה מתאים לכם ואמרו לכם "אוקי, זה מאוד מובן, לתחום הזה היה שם מאוד רע עד לא מזמן ולוקח זמן לשנות תפיסה, קחו את הזמן ותחזרו שיתאים, לא צריך בכוח." – אז תחזרו הביתה, תעברו את התהליך שאתם צריכים לעבור וכשיגיע הזמן בו תרגישו שזה מתאים – תקנו מהם כי הם ישרים.

2. אם אמרתם שמצד אחד בא לכם נורא, אבל אתם מרגישים קצת רגשום אשם ואמרו לכם "חשוב שתדעו שאביזרים מיטיבים עם הרבה מאוד זוגות, ואם אתם קצת שחוקים, ובא לכם לשדרג אז ללכת על זה זאת החלטה מעולה לזוגיות שלכם ואין לכם אפילו בכלל סיבה להרגיש קמצוץ רגשום אשמה, ההיפך איזה מקסים זה שאתם ככה משקיעים בזוגיות שלכם" – תקנו מהם. תמיד. הם רוצים בטובתכם ורגישים אליכם באמת.

3. אם באתם לקנות מתנה אביזר מטורף לבן/בת הזוג בהפתעה ואמרו לכם "באביזרים ברוב המקרים פחות כדאי להפתיע, מדובר בגוף וברגשות עדינים ואישיים, שחייבים לקבל אישור והסכמה לפני. האם אתם בטוחים שבן/בת הזוג ישמחו במתנה או שתעדיפו לקנות שובר, או אולי לשאול." – תקנו מהם. אין ספק שהזוגיות שלכם יותר חשובים להם מהכסף.

4. אם אמרו לך שלפי התיאור שלך מומלץ לבקר אצל רופאת נשים או פיזיותרפיסטית רצפת אגן לפני שאת קונה את המוצר – כל כך תחזרי לקנות מהם אם את כן יכולה.

לסיום אבקש לסייג את דבריי ולומר, שאין כלל ברזל שנכון עבור כל זוג. ישנם זוגות שאופי האינטימיות ביניהם בהחלט מאפשר קניית אביזר בהפתעה (כאלה שאומרים "אני מכיר אותה ויודע שזה ישמח אותה") וישנם גברים שטוב להפתיע עם אביזר. ישנם זוגות שבהחלט מונעים מעצמם הרבה אושר והקלה בגלל המחסום לקנות אביזר וישנם זוגות שבשבילם זה יכול להיות ממש הצלה של חיי המין בשלב בו הם נמצאים; אבל לא "כולם" באופן מוחלט, וכל מקרה לגופו (תרתי משמע).


ובכל מקרה - פיתרון הקסם בשביל הזוגות המקסימים שכן רוצים להפתיע ולרגש את בן/בת זוגם - שובר מתנה של ואהבתם הוא פיתרון מושלם :)

מאחלת לך את הבחירה הטובה שיותר עבורך ועבור בן הזוג שלך!

 

המשיבה, לימור קליינמן, מייסדת "ואהבתם". יועצת מינית מוסמכת, מדריכת כלות, מרצה ובלנית מתנדבת במקווה טהרה.



הרשמו וקבלו אחת לחודש את הירחון עם המאמרים החדשים

כיף שנרשמתם! הפתעה מחכה לכם במייל

שקופית2.JPG

הסדרה הטבעית של ואהבתם

 

לחיזוק החשק

והתפקודיות

המינית

smartmockups_knc56wgz.png

אנחנו מזמינים אתכם למקסם את אהבתכם בתוכנית הליווי הדיגיטלית המקיפה

נשואים בתשוקה

bottom of page