מה לעשות שבעלי לא מתפקד מינית?
top of page

מה לעשות שבעלי לא מתפקד מינית?

עודכן: 12 במאי 2021

שאלה

שלום לימור,

שלום לימור, אנחנו בני כ-50. בגדול יש לבעלי קושי בכח גברא והשימוש בכדורים עושה לו נורא...

מה יש לכם להציע כדי להחזיר את התפקוד המיני?

תשובה

יקרה,

אצל גברים בגיל המעבר (שאני אוהבת לקרוא לו גיל המֵעֵבֶר) ישנה ירידה ביצור הורמון הטסטוסטרון מה שמביא לאתגרים בתפקוד המיני הקשורים בעיקר בעוררות מינית והגעה לקישוי.

לקושי ב"כח גברא", כפי שכינית זאת, ישנם צבעים רבים וכל מקרה לגופו, יש גברים המצליחים להגיע לקישוי חלקי או מלא אך אינם מצליחים להחזיק אותו די זמן ויש כאלה שאינם מצליחים להגיע כלל להתחלה של קישוי.

למקרה הראשון – תחליף לתרופות יכול להינתן באמצעות עיסוי מקומי של האיבר עם "שמן עיסוי אינטימי לגבר" בסדרה הטבעית שלנו בשילוב שימוש בטבעות אהבה (טבעות פין). שמן העיסוי על בסיס שמן שקדים בכבישה קרה מכיל שמנים אתרים שמריחים נפלא ופועלים על המערכת ההורמונאלית הגברית ומעודדים זרימה של כלי דם אל המקום. כדאי לעסות לאט ובאריכות על מנת להגיע לתוצאות טובות. העיסוי כשלעצמו גם יכול להעניק לכם חוויה זוגית חדשה ומרעננת ולהגביר את החשק המיני.


לאחר הגעה לקישוי יציב זהו השלב בן כדאי להשתמש בטבעות פין על מנת לעצור במקצת את בריחת הדם מהפין חזרה אל הגוף ובכך להאריך את זמן הקישוי. את הטבעות מלבישים על האיבר ב-3 נקודות שונות (אל תדאגי, מצורף עלון הוראות מפורט כולל איור ואין מה להתבלבל) הלחץ שהטבעות יוצרות על האיבר אמור להיות נעים לגבר ולא לכאוב ובנוסף יש גם נשים רבות שמאוד אוהבות את חיכוך הטבעות בגופן בזמן החיבור כחוויה מיוחדת ומענגת. יש לציין שחלק מההתמודדות עם השתנות התפקוד המיני בגיל המעבר הוא באמצעות אביזרי רטט המוכנסים לנרתיק האישה, משהו שגם יכול למלא את הצורך בתחושת המלאות וגם במקרים מסוימים יכול להיות בריא מאוד לנרתיק האישה בשלב בו יש ירידה באסטרוגן והאטה יחסית בזרימת הדם אל האזור.

למקרה השני – בו אין קישוי כלל לאורך זמן, הייתי מלכתחילה ממליצה ללכת למטפל או מטפלת מינית שיוכלו לעשות ניתוח מעמיק יותר של המקרה ולהביא אתכם לפתרון באמצעות תהליך אישי רציני.

באופן כללי – השתדלו להתייחס למיניות שלכם כעולם ומלואו אשר החיבור הגופני המלא הכולל קישוי ושפיכת הזרע התוך הנרתיק הוא רק חלק קטן ממנו. המיניות שלנו היא חלק בלתי נפרד מאיתנו עד 120 בעזרת ה', צריך פשוט להיות יותר יצירתיים ולהיפתח למגוון סוגי הנאות. נסו לחקור אזורים אחרים בגוף, סוגים שונים של מגע ואם יש צורך – השתמשו באביזרים מסוגים שונים שיתנו מענה לצרכים שלכם.

ברכה ואהבה,

 

המשיבה, לימור קליינמן, מייסדת "ואהבתם". יועצת מינית מוסמכת, מדריכת כלות, מרצה ובלנית מתנדבת במקווה טהרה.


הרשמו וקבלו אחת לחודש את הירחון עם המאמרים החדשים

כיף שנרשמתם! הפתעה מחכה לכם במייל

שקופית2.JPG

הסדרה הטבעית של ואהבתם

 

לחיזוק החשק

והתפקודיות

המינית

smartmockups_knc56wgz.png

אנחנו מזמינים אתכם למקסם את אהבתכם בתוכנית הליווי הדיגיטלית המקיפה

נשואים בתשוקה

bottom of page