אביזרי עונג זוגי - מאיפה מתחילים?
top of page

אביזרי עונג זוגי - מאיפה מתחילים?

עודכן: 11 באפר׳

שאלה

שלום לימור, נכנסנו יחד לאתר שלכם ומאוד נהנינו והתרגשנו, עושה חשק...

בקיץ הקרוב נחגוג יום נישואים והחלטנו שאנחנו רוצים להתחדש בחיי האישות עם אביזרי עונג זוגי בפעם הראשונה. במה הכי מומלץ להתחיל מהאתר שלכם?

תשובה

יקרה,

מזל טוב ליום נישואיכם, בהחלט סיבה למסיבה :)

לזוגות העושים את צעדיהם הראשונים בעולם אביזרי העונג הזוגי אני ממליצה להתחיל באביזרים חיצוניים כמו אחד או יותר מהמוצרים הבאים, כך שרק הזוג מכיר את עצמו באופן הטוב ביותר כדי לדעת מה יהיה האביזר המתאים ביותר עבורו:


כדורים סיניים – היעילות של אביזר זה היא כפולה: חיזוק שרירי רצפת האגן והכנת הגוף לחבירה. חיזוק שרירי הנרתיק תורם לבריאותך וגם ליכולתך ליהנות מחיי אישות בזכות השליטה הגבוהה יותר בכיווץ השרירים ובמקביל נוכחות הכדורים בגופך מאותת למוח להגביר את זרימת הדם את אזור הנרתיק, להפריש לחות ואוקסיטוצינים המעודדים עוררות מינית. מחקרים מצאו ששימוש בכדורים לפני קיום יחסי אישות והוצאתם בסמוך לחבירה מביא לחוויה נוחה יותר ועוזר להגעה לאורגזמה ולהגברת עוצמתה.


באותה קטגוריה יש אפשרות נוספת משודרגת - משקולות רטט – משקולת אחת ממוצעת עם מנגנון רטט לחיזוק האגן, למניעת היחלשות ולשיקום התחושה הנרתיקית. ניתן להניח את משקולת הרטט על הדגדגן ולהשתמש בה כאביזר עונג חיצוני להגברת ההנאה ולהגעה לאורגזמה.

אצבע הקסם – אביזר קטן ועוצמתי שמסייע לחקור אזורים ארוגניים (אזורים בגוף הרגישים במיוחד לגירוי מיני) באמצעות רטט נקודתי. ניתן להשתמש באצבע הקסם לגירוי מוגבר של הדגדגן או הפרינאום (לאישה ולגבר) כל אזור ארוגני אחר בגוף – מה שמסב לכם הנאה.

אצבע הקסם מאפשרת לאיש לענג את אשתו במשך זמן ממושך בלי להתעייף. ככלל, אביזרי רטט עדינים לגירוי חיצוני, כמו מענג זה, מאפשרים לשני בני הזוג לחקור את המיניות במקומות שונים.

צרור המור – אביזר להגברת הרגישות והתחושתיות בפטמות במהלך מפגש מיני לנשים שנהנות ומתגרות ממגע בפטמות. האביזר עובד על הפעלת לחץ אוויר, מעניק תחושת יניקה קלה ומגביר את זרימת הדם מהשדיים אל הפטמות, ובכך מעצים את תחושת העונג המיני. לחלק מהנשים המשחק באביזר נותן תחושת עקצוץ נעימה שהופכת את המפגש המיני כולו לשעשוע הרפתקני ומהנה יותר. שימוש באביזר על הפטמות בזמן אורגזמה מאריך אותה ומגביר את עוצמתה.

טבעת הזהב – אביזר רטט לגירוי משותף של שני בני הזוג. האביזר מיועד להלבשה על הגבר ויש לוודא שהגבר מרגיש בנוח עם הלבשה של אביזרים חיצוניים על גופו. היעילות של אביזר זה היא כפולה: להאריך את זמן החיבור בן בני הזוג באמצעות הלחץ שיוצרת הטבעת ומונעת מהדם לחזור מהפין חזרה אל הגוף וגם ליצור גירוי לדגדגן האישה באמצעות רטט עדין בזמן החיבור.


מענג "מדושן עונג" זהו האביזר המומלץ ביותר לזוגות אשר מעוניינים באביזר קטן ולא מאיים להתחלה, אך עוצמתי מספיק באופן שיביא את האישה לאורגזמה בצורה היעילה ביותר. ניתן להשתמש בה תוך כדי חיבור לצורך גירוי הדגדגן או לגירוי האישה בנפרד. כמו כן ניתן להכניסו לנרתיק לחקירת אזורי רגישות. למרטטה מגוון עיצובים וצבעים, 3 עוצמות רטט למניעת איבוד תחושה (עוצמת הרטט חזקה מספיק כדי להביא בקלות יותר לאורגזמה) ו-9 מקצבים למגוון אפשרויות משחק.



לסיום אבקש להגיד שהכניסה לעולם השימוש באביזרים והכנסת גיוונים והתחדשויות לחיי האישות תמיד צריכה להיעשות על בסיס שיח פתוח, מכיל ומכבד בין בני הזוג. שבו לבחור ולחקור ולגלות יחד את אשר נפשכם וגופכם מבקשים ו...תהנו :)

 

המשיבה, לימור קליינמן, מייסדת "ואהבתם". יועצת מינית מוסמכת, מדריכת כלות, מרצה ובלנית מתנדבת במקווה טהרה.

הרשמו וקבלו אחת לחודש את הירחון עם המאמרים החדשים

כיף שנרשמתם! הפתעה מחכה לכם במייל

שקופית2.JPG

הסדרה הטבעית של ואהבתם

 

לחיזוק החשק

והתפקודיות

המינית

smartmockups_knc56wgz.png

אנחנו מזמינים אתכם למקסם את אהבתכם בתוכנית הליווי הדיגיטלית המקיפה

נשואים בתשוקה

bottom of page