כשהגבר לא מוכן להשתמש באביזרים...
top of page

כשהגבר לא מוכן להשתמש באביזרים...

עודכן: 12 במאי 2021


שאלה

שלום לימור

אני מאוד מעוניינת לקנות אצלכם את המענג הזוגי אך בעלי לא מרוצה מזה והתחושה שלי היא שהוא מרגיש שזה מאיים עליו. מצד שני הייתי מאוד רוצה לגוון את חיי המין שלנו כדי להגיע להנאה אמתית ומלאה וכדי להתחדש בחלק הזה של הזוגיות. אודה לעזרתך פה...

תשובה

יקרה,

בעוד הביקוש לשימוש באביזרי עונג לאישה בקרב נשים הולך וגובר, יש גברים שמרגישים מאוימים מאביזרים אלו וחוששים שהם לעולם לא יוכלו לעמוד בביצועים של האביזרים בעצמם ולכן יהפכו להיות מיותרים עבור האישה, והיא לא תזדקק עוד לקרבתם.


מניסיוננו המקצועי בעבודה עם זוגות רבים, אנחנו יכולים להעיד שלרוב החשש אינו מוצדק, היות והצורך באורגזמה הוא רק חלק קטן ממכלול הצרכים הפיזיולוגים והנפשיים של האישה ממפגש אינטימי-מיני, והאביזר נותן מענה לחלק קטן ולא מספק את האישה לטווח הארוך. לנשים שבן זוגן חושש משילוב אביזרים בחייהם האינטימיים אנחנו מציעים להסביר לו שעוד לא הומצא אביזר עונג שיוכל להוות תחליף לבן זוג אוהב, מחבק, מקשיב, מכיל וקשוב לצרכיה של אשתו. לאביזר אין לב, הוא לא מלטף ומחבק ואין לו אהבה להציע. גבר שמאפשר שילוב אביזר בחוויה המינית של בת זוגו, לא מביא תחליף לעצמו. ההפך הוא הנכון, גברים שמפרגנים לבת זוגם באביזרים נתפסים כמאהבים טובים יותר וגבריותם מועצמת, היות והם שמים את הנאת האישה במרכז, והם אף זוכים ליהנות יותר מההנאה של האישה שלהם.


בנקודה זו נמליץ לבני הזוג ללמוד על הפיזיולוגיה של מיניות האישה ממקורות נאמנים ומקצועיים. כאשר בני הזוג יבינו זאת ובמיוחד הגבר, החשש מאביזר עונג אמור להיעלם כלא היה, כי הגבר יבין שאין זה תחליף אלא שדרוג.


בזוגיות בריאה ובחיי אישות המתאפיינים בתקשורת מינית טובה, האישה לעולם לא תגיע לסיפוק רגשי-פיזי אמיתי ושלם באמצעות אביזר, אלא לסיפוק פיזי בלבד. מחקרים מוכיחים שגברים ונשים המגיעים לאורגזמה באופן עצמי, חווים אותה באזור אברי המין בלבד ואפקט הרגיעה שהיא מביאה הוא לטווח קצר בלבד. זאת לעומת זוגות החווים אורגזמה במסגרת זוגית, שם הסיפוק הפיזי מתבטא בגוף כולו ונלווה לו סיפוק נפשי ורגשי הממלא את הצרכים של החווה את האורגזמה באופן בריא וארוך טווח. הנאה פיזית עם בן הזוג היא דבק חזק מאין כמוהו לזוגיות, ולא כדאי לוותר עליו. הרצון לגוון ולטפח את הסיפוק הפיזי במסגרת זוגית הוא נפלא ומעיד על החשיבות שהאישה רואה בחיים מיניים מלאי תשוקה ואהבה, ואביזרי עונג הם דרך נפלאה לגיוון. עם זאת, אנו ממליצים לחכות בסבלנות ולהשתמש באביזרים במסגרת זוגית רק כאשר שני בני הזוג מעוניינים בכך. לעיתים אחד מבני הזוג זקוק לזמן להתבשל עם הרעיון וייתכן שדעתו תשתנה בעתיד. 😊

 

המשיבה, לימור קליינמן, מייסדת "ואהבתם". יועצת מינית מוסמכת, מדריכת כלות, מרצה ובלנית מתנדבת במקווה טהרה.


הרשמו וקבלו אחת לחודש את הירחון עם המאמרים החדשים

כיף שנרשמתם! הפתעה מחכה לכם במייל

שקופית2.JPG

הסדרה הטבעית של ואהבתם

 

לחיזוק החשק

והתפקודיות

המינית

smartmockups_knc56wgz.png

אנחנו מזמינים אתכם למקסם את אהבתכם בתוכנית הליווי הדיגיטלית המקיפה

נשואים בתשוקה

bottom of page