האם מתאים לקנות חומר סיכה מתנה לחתן ולכלה?
top of page

האם מתאים לקנות חומר סיכה מתנה לחתן ולכלה?

עודכן: 5 ביולי 2021

שאלה

היי לימור, ראיתי את שתי ערכות המתנה לחתן ולכלה באתר שלכם, ואני רוצה לקנות לחברה שלי שמתחתנת. אני יודעת שלו אני הייתי מקבלת אותה בתור כלה, היה נמנע מאיתנו סבל רב. מצד שני, בעלי אומר שלדעתו בגלל שיש במתנה חומרי סיכה זאת מתנה אינטימית מדי, ושהזוג עלול לכעוס שקנינו להם אותה. אני מתלבטת ורציתי לשאול לדעתך. תודה!


תשובה

יקרה, כל הכבוד לך על החשיבה והדאגה מעל ומעבר למען חברתך! אני מעריכה מאוד את השאלה שלך וששיתפת בדילמה שלכם, אספר לך שזוהי שאלה מאוד נפוצה שאנחנו מקבלים לאתר.


בשורה התחתונה התשובה לשאלתך היא מורכבת ותלויה בשני גורמים עיקריים:


  1. מידת הקרבה שלך/שלכם לבני הזוג הנישאים ואופי הקשר

מתנה מסוג זה היא אכן מתנה מאוד אישית, ולכן ככל שהקשר שלך עם הכלה קרוב יותר, כך מתאים יותר שתקני לה את הערכה. אם הקשר חזק, לא רק שהכלה תרגיש בנוח לקבל מתנה כזאת מאחות/אמא/חברה קרובה, אלא היא אפילו תעריך את זה מאוד, יותר מכל מתנה חתונה אחרת. תסמכי על האינטואיציה שלך, אם את מרגישה בנוח עם מתנה כזאת, סביר שגם הכלה תרגיש כך. זכרי גם שאת ערכות המתנה הרכבנו כך שהם מכילים מוצרי אווירה ניטרליים כמו שמני עיסוי, כדי לגרום למתנה לשדר רומנטיקה ולאוו דווקא קיום יחסים אינטימיים. בדיוק בגלל החשש שהעלה בעלך.


  1. הרקע התרבותי של הזוג הטרי

חשוב לקחת בחשבון את הרקע שממנו מגיע הזוג הטרי. האם הם מגיעים מחברה פתוחה/שמרנית? לפעמים דווקא אם מדובר בזוג שמגיע מחברה מאוד סגורה יותר חשוב לצייד אותם במתנה כזאת, כי יתכן שאף אחד לא דאג להם לחומר סיכה והם התביישו לקנות בעצמם או אולי הם אפילו לא יודעים מה הם צריכים לארגן לליל הכלולות. יתכן והזוג יהיה מבוהל מהמתנה, אבל בטווח הרחוק הם יודו לכם מאוד. כמו שכתבת, מתנה כזאת היתה יכולה לעזור גם לך.

אם מדובר בזוג פתוח, שהכלה קיבלה הדרכת כלות פתוחה ומתקדמת, יתכן שמדריכת הכלות כבר דאגה לקנות לה (ישנן מדריכות כלה שבאופן קבוע מעניקות את הערכה שלנו לכלות שהם מדריכות, וזאת מהפכה מרגשת שקוראת היום בתחום הדרכת הכלות). אבל בכל מקרה, תמיד טוב לקנות כדי לוודא שיש להם את זה.


שני דגשים נוספים:

  1. צריך לקחת בחשבון שאם אין קרבה לזוג המתנה יכולה להיות חוויה לא נעימה עבורם.

  2. אם הזוג באמת קרוב וחשוב, מתנה לא פותרת משיח על הנושא. אם את חברה קרובה/אמא/אחות חשוב בעדינות רבה גם ליידע את הכלה שבכל מה שקשור להכנות האינטימיות לחתונה, את כאן בשבילה. תהיי כתובת לשאלות/לבקשות/להתייעצויות ואולי היא אפילו בעצמה תבקש שתמליצי לה/תקני לה מוצרים כמו שאנחנו נותנים בערכה


שיהיה במזל טוב!

לימור

 

המשיבה, לימור קליינמן, מייסדת "ואהבתם". יועצת מינית מוסמכת, מדריכת כלות, ובלנית מתנדבת במקווה טהרה לנשים.


 

מיני ערכת מתנה לחתן ולכלה.


מתנה שהם יעריכו לקבל יותר מכל מתנה אחרת. בערכה נר עיסוי מפנק של ואהבתם לעיסוי חושני חם, המעניק חוויה מאוד מיוחדת, משחה אורגנית לסיכוך ושמן שקדים אורגני לסיכוך, לחוויות ראשוניות טובות, בריאות ונטולות כאב.


הערכה ארוזה מחומרים טבעיים בשילוב תחרה לבנה המתאימה לאווירת החתונה ומגיעה עם הקדשה מרגשת: "לחתן ולכלה".




 

הערכה המהודרת לחתן ולכלה


המתנה הכי טובה שאתם יכולים להעניק להם, שהם יעריכו לקבל יותר מכל מתנת חתונה אחרת. בערכה הספר "לדעת לאהוב" על יחסי אישות לאור היהדות, זוג שמנים אינטימיים לגבר ולאישה, משחת ואהבתם לסיכוך ושמן שקדים אורגני לסיכוך.


הערכה ארוזה מחומרים טבעיים בשילוב תחרה לבנה המתאימה לאווירת החתונה ומגיעה עם הקדשה מרגשת: "לחתן ולכלה".




 
  • ברכישת הערכה מואהבתם אתם דואגים לחתן ולכלה לדברים החשובים באמת, ומעניקים להם מתנה שימושית וחיונית ברמה הגבוהה ביותר שלעיתים הם אפילו לא יודעים שהם צריכים.

  • משחת הסיכוך של ואהבתם מפורסמת בזכות התוצאות הטובות שהיא מעניקה, הן ברמת החוויה והעונג והן ברמה הבריאותית וההשפעה הטובה שלה על העור ושמירה על בריאות האברים האינטימיים.

  • המשחה היא בין הדברים החשובים ביותר שזוגות טריים יכולים להצטייד איתו לחיי הנישואים, כדי ליצור חוויות ראשוניות טובות, שישפיעו גם על ההמשך.

  • לעניין שמירת שבת - הרי שדאגתם להם מראש לסיכוך לשבת (שמן השקדים) וגם לשאר ימות השבוע (המשחה, האסורה לשימוש בשבת בגלל איסור ממרח).

  • ניחוח הלבנדר של הנר, העשוי כולו משמנים צמחיים טבעיים ושמנים אתרים ברמה הכי גבוהה שיש - יהפכו את חדר המיטות שלכם לאי של שלווה ורוגע, משהו שחתנים וכלות מאוד זקוקים לו לאחר תקופה כה עמוסה.

  • לאחר שמדליקים את נר העיסוי שלנו, הוא הופך לשמן נוזלי חם בדיוק בטמפרטורה הנכונה, כך שבלילות קרים הוא בדיוק מה שאתם צריכים כדי להתחמם.

  • כדי להכין את גופכם לעונג מיני, צריך שיהיה לכם נעים וחמים בחדר. כלל ידוע הוא שחום תמיד עולה למעלה ולכן כדי שכל הגוף יהיה חם, כדאי במיוחד לעסות את כפות הרגליים עם שמן עיסוי מחומם. כן. הנר תורם לעונג שלכם.

  • מה ההבדל בין השמן לגבר לשמן לאישה? הרכב השמנים האתריים. לשמנים אתריים יש השפעה מיידית עליכם. הם מתערבים במערכת הדם, במערכת ההורמונאלים ומשפיעים על הגוף והנפש. לגבר ולאישה מערכות העובדות ופועלות באופן שונה (חשבתם פעם למה באופן כללי נשים נמשכות לריחות מתוקים יותר ואילו גברים לחריפים יותר? נכון, זה ההורמונים) ולכן, שמני העיסוי הם תרכובת מותאמת באופן מדויק לגבר או לאישה בהתאם. עבור חתן וכלה לקבל את זוג השמנים יסייע ביצירת חוויות אינטימיות ראשוניות מהנות יותר שיזכרו לשנים קדימה...

חשוב לדעת

כל המוצרים במארז נבדקו ע"י צוות "ואהבתם" תוך התייעצות עם רב מוסמך ועם אנשי מקצוע בתחום הרפואה והוא אושר לשימוש מבחינה בריאותית והלכתית.

אתם מוזמנים להתייעץ איתנו בכל דבר ועניין וגם לבצע רכישה טלפונית. רוצים? שלחו לנו דוא"ל contact@ve-ahavtem.com

הרשמו וקבלו אחת לחודש את הירחון עם המאמרים החדשים

כיף שנרשמתם! הפתעה מחכה לכם במייל

שקופית2.JPG

הסדרה הטבעית של ואהבתם

 

לחיזוק החשק

והתפקודיות

המינית

smartmockups_knc56wgz.png

אנחנו מזמינים אתכם למקסם את אהבתכם בתוכנית הליווי הדיגיטלית המקיפה

נשואים בתשוקה

bottom of page