מה לעשות שבעלי מבקש ממני להתנסות במשהו שדוחה אותי?
top of page

מה לעשות שבעלי מבקש ממני להתנסות במשהו שדוחה אותי?

עודכן: 12 במאי 2021

שאלה

​שלום לימור! אנחנו נשואים קצת פחות משנתיים ועדיין קשה לי עם דברים מסויימים בחיינו האינטימיים. אני מרגישה שהאיבר של בעלי גדול ביחס אליי ולפעמים עדיין ממש כואב לי בזמן החיבור. בנוסף, בעלי כל הזמן מבקש ממני מין אוראלי עבורו וזה ממש דוחה אותי ואני לא יודעת מה להגיד לו, אני ממש רוצה לשמח אותו אבל אני לא מסוגלת לזה... תודה רבה.


תשובה

יקרה,

​1. ראשית אני מבינה מדברייך שטרם הלכתם להדרכה לחיי אישות אחרי החתונה. אני ממליצה ​לקבוע פגישה כמה שיותר מוקדם. הדרכת חתנים וכלות בהחלט אינה מספיקה וחבל על התסכולים שכבר נוצרו ועוד עלולים להיווצר בהמשך.

2. לגבי גודל האיבר - המבנה האנטומי של האישה בנוי להתרחב בהתאם לגודל האיבר של בן הזוג, במידה ופועלים נכון ובהקשבה לגוף. כדאי שתקבלי הדרכה מקיפה לגבי שימוש בחומרי סיכה, שליטה על שרירי רצפת האגן, הקשבה לגוף, קבלת עונג וכמובן חוויותייך הרגשיות שמשפיעות על יכולת הגוף להתמסר לחוויה בהתאם לרצון הפנימי האמיתי שלך. פעילות מינית אינה אמורה להיות כרוכה בכאב, כדאי להימנע מכל פעילות מינית הגורמת לכאב בלתי רצוי.

3. לעניין נישוק במקום ההוא (מין אוראלי) לגבר. לכל מקרה הקשור בהתנסויות מיניות חדשות אני אוהבת לעבוד בשיטת הרמזור. כאשר את חושבת על התנסות מינית כלשהי חשבי באיזה שלב מתוך שלושת השלבים את נמצאת: ירוק - נשמע לי נעים לנסות. צהוב - לא מושך אותי לנסות אך גם לא מפריע לי. אדום - יש לי דחיה קשה/רתיעה מלנסות.

כדי לשמור על יחסי אישות בריאים לאורך שנים כדאי להעניק לגוף כמה שיותר חוויות טובות. אם התנסות מינית מסויימת נמצאת בירוק - אפשר וכדאי לנסות בשמחה, אם את בשלב הצהוב והדבר חשוב לבן הזוג - אפשר לנסות וליהנות מלשמח אותו, אם באדום - מומלץ מאוד בשביל שניכם להימנע.​ היות וכתבת "ממש דוחה אותי" אני מאמינה שההתנסות שבעלך חפץ בה היא כרגע בשלב האדום מבחינתך ולכן כל עוד הרגשות לא ישתנו, אני ממליצה לכם להימנע מהתנסות זו. מעודד ומשמח לדעת שבני אדם משתנים במהלך החיים, ובהחלט יהיה אפשרי בעתיד תוך קשב מתמשך לגוף ולנפש והכלה הדדית מצד שניכם שתגיעי לשלב הצהוב ואפילו הירוק. אך כל דבר בזמנו.


אני מאחלת לכם חיי אישות בריאים ומשמחים לאורך שנים,

לימור

 

המשיבה, לימור קליינמן, מייסדת "ואהבתם". יועצת מינית מוסמכת, מדריכת כלות, מרצה ובלנית מתנדבת במקווה טהרה.



הרשמו וקבלו אחת לחודש את הירחון עם המאמרים החדשים

כיף שנרשמתם! הפתעה מחכה לכם במייל

שקופית2.JPG

הסדרה הטבעית של ואהבתם

 

לחיזוק החשק

והתפקודיות

המינית

smartmockups_knc56wgz.png

אנחנו מזמינים אתכם למקסם את אהבתכם בתוכנית הליווי הדיגיטלית המקיפה

נשואים בתשוקה

bottom of page