איך לבחור שמן שקדים לסיכוך ולעיסוי פרינאום?
top of page

איך לבחור שמן שקדים לסיכוך ולעיסוי פרינאום?

עודכן: 5 ביולי 2021

שאלה

שלום לימור, אני בהריון ראשון בחודש שמיני והבנתי מהרופאת נשים שלי שמומלץ לעשות עיסוי פרינאום בשמן שקדים כבר מעכשיו כדי להימנע מקרעים בלידה, זה נכון? בנוסף, אני סובלת מיובש בנרתיק שלא היה קיים לפני ההריון והבנתי מהאתר שלכם שאפשר להשתמש בשמן שקדים גם כחומר סיכה. רציתי לשאול האם אפשר להשתמש בכל שמן שקדים לאזור האינטימי או שיש סוגים מסוימים. תודה.


תשובה

שמן שקדים הוא אחד השמנים המומלצים והנפוצים לשימוש בתעשיית היופי ובריאות העור. בגלל תכונותיו המיוחדות הכוללות תכולה גבוהה של וויטמין E, חומצות שומן רוויות, חלבונים, אבץ ואשלגן לצד עוד מספר רב של מינרלים וויטמינים אחרים, הוא נחשב גם לאחד השמנים הצמחיים הטובים ובריאים ביותר לשמירה על בריאות האיברים האינטימיים (או כמו שאני קוראת לזה: קוסמטיקה אינטימית). השמן כמעט ולא אלרגני, ושימוש קבוע בו מבטיח לבני הזוג שמירה על איברי מין חיוניים לאורך שנים. ממש כמו קרם פנים טוב.



על אף שהמודעות לטיב השימוש בו כחומר מסכך בזמן התחברות מינית ולעיסוי פרינאום לצורך הכנת הגוף ללידה עלתה מאוד בשנים האחרונות, רבים לא יודעים שרוב השמנים שניתן למצוא ברשתות הגדולות הופקו בתהליך תעשייתי שגרם לאיבוד כמעט כל התכונות המצויינות לעיל, ומכאן שאין הרבה הבדל בין למרוח אותם לבין למרוח שמן מזוקק אחר, כמו שמן קנולה למשל.


אנסה לעזור ולתת טיפים כיצד ניתן להבחין בין שמן שקדים איכותי ללא איכותי, כך שתוכלו לעשות את הבקרה בעצמכם.

1. חשוב ששמן השקדים יופק בכבישה קרה.

2. גם אם על האריזה מצוין שהשמן "בכבישה קרה" – לא בטוח שזה נכון. איך תדעו? הסתכלו על הצבע של השמן. אם הוא צהוב עמוק, אפילו קצת זוהר – סימן שדובר בשמן שהופק בכבישה קרה. אם צבעו של השמן נוטה יותר לשקוף – סימן שעבר תהליך חימום. (ראו תמונה).



3. בדקו שהשמן אורגני. שקדים שלא גודלו יחד עם חומרי הדברה מוציאים את השמן הטוב ביותר לגוף שלכם.

זכרו – כל מה שאתם מורחים על גופכם נספג במחזור הדם תוך דקות ספורות. לחומרים תעשייתיים רבים יש השפעה מסכנת על בריאותכם והמחקרים הגדולים האחרונים בתחום אף מראים שהירידה החדה בפריון קשורות בדיוק לזה.

ועכשיו – לכו לקנות לכם שמן שקדים איכותי ותתפנקו בעיסוי טוב 😊

בהצלחה!

לימור

 

המשיבה, לימור קליינמן, מייסדת "ואהבתם". יועצת מינית מוסמכת, מדריכת כלות, מרצה ובלנית מתנדבת במקווה טהרה.

הרשמו וקבלו אחת לחודש את הירחון עם המאמרים החדשים

כיף שנרשמתם! הפתעה מחכה לכם במייל

שקופית2.JPG

הסדרה הטבעית של ואהבתם

 

לחיזוק החשק

והתפקודיות

המינית

smartmockups_knc56wgz.png

אנחנו מזמינים אתכם למקסם את אהבתכם בתוכנית הליווי הדיגיטלית המקיפה

נשואים בתשוקה

bottom of page