איך בוחרים אביזרי עונג זוגי?
top of page

איך בוחרים אביזרי עונג זוגי?

עודכן: 25 ביוני 2023


כשהקמנו את ואהבתם, לקחנו על עצמנו את המשימה למלא את המחסור במידע שמאפיין את תחום המיניות, ולתת הדרכה מקצועית לזוגות כדי לשפר ולשדרג את איכות החיים האינטימיים שלהם.

אחד התחומים שבהם המחסור במידע מקצועי מורגש מאוד, הוא תחום המוצרים לטיפוח חיי האישות בכלל, ואביזרי עונג בפרט. המגוון העצום של האביזרים בחנויות מבלבל זוגות רבים. רבים לא מבינים איך משתמשים באביזרים ונבוכים לשאול, והבחירה קשה. נוסיף לזה את העובדה שאם קניתם אביזר מסוים והתאכזבתם ממנו, אי אפשר להחזיר אותו, בגלל אופי השימוש בו. בקיצור, בתחום הזה – אין מקום לטעויות.

איך תדעו שאתם קונים את האביזר הנכון עבורכם? אלו שתי הבדיקות שאתם צריכים לעשות



1. מה הערך שאתם מחפשים באביזר שיתרום למיניות שלכם?

אביזרים שונים יעניקו לחיים האינטימיים שלכם ערכים מוספים שונים. חשבו מה מאתגר במיניות שלכם עכשיו, או מה הייתם רוצים לחזק. האם לאחרונה האישה מתקשה להגיע לאורגזמה? האם הגבר היה רוצה להגביר את ההנאה שלו? האם נעשה מעט משעמם והייתם רוצים להתנסות באורגזמה שונה מזו שהתרגלתם אליה?


הקדישו זמן לשיחה פתוחה על החוויה האישית של כל אחד מכם, ערכו רשימה של אתגרים, וחשבו איזה אביזר יוכל לענות על האתגר. זקוקים להכוונה? לפניכם טבלה עם רשימת האתגרים הנפוצים במיניות והאביזרים שיכולים לסייע.






2. האם אתם מרגישים בנוח עם האביזר?

כשמגיעים אלינו זוגות שמרגישים פער בהעדפות של פעילויות מיניות שונות, אנחנו מלמדים אותם את שיטת הרמזור. שילוב של אביזרי עונג במפגש המיני יכול גם הוא ליצור פערים. אחד מבני הזוג עשוי לרצות מאוד, והשני פחות. אם זה העניין, עברו על רשימת האביזרים שסימנתם ככאלה שיכולים לתת מענה לצרכים שלכם, וצבעו אותם בצבעי הרמזור לפי הטבלה המצורפת.

כמה דגשים חשובים לגבי הטבלה:

  1. דברו על זה: כאשר אחד מכם מסמן אביזר מסוים באדום, נצלו את ההזדמנות כדי לקיים שיחה פתוחה על הנושא. תקשורת מינית היא דרך נפלאה להכיר טוב יותר זה את ה ולהגביר את הקרבה ביניכם, ואפילו לעזור זה לזה לשחרר חסימות במיניות שהייתם רוצים להיפטר מהן.

  2. שננו את הכלל הבא: Never say never. מרגישים לא בנוח עם אביזר מסוים? לא נורא! צפויות לכם עוד שנים רבות יחד. במהלך השנים כל אחד מכם יעבור שינויים אישיים, וגם הזוגיות שלכם עשויה להשתנות. ייתכן מאוד שיש אביזר שאחד מכם מעוניין לנסות והשני ממש לא, ובעתיד העמדה תשתנה. הכלל הזה תקף גם להתנסויות בפעילויות מיניות שונות ללא אביזרים. אם תזכרו את זה, הצד המעוניין ידע שאולי בעתיד הפנטזיה שלו תתממש.

  3. משא ומתן מיני: זוגיות מורכבת משניים. סביר מאוד שמעת לעת יהיו לכם צרכים שונים. בזוגיות בריאה עם תקשורת טובה, כאשר יש פער בצרכים, הזוג יכול לנהל משא ומתן ברוח טובה, פעם הוא המקבל ופעם היא המקבלת. כאשר שני הצדדים מרגישים שככלל יש ביניהם שותפות הוגנת, הם נהנים מהנתינה לא פחות מאשר מהקבלה. גם במיניות אפשר לעשות החלטה מוסכמת שבמפגש המיני הנוכחי היא תהיה במוקד ופעם הבאה הוא יהיה במוקד. כאשר אחד מבני הזוג מעוניין להתנסות באביזר מסוים והשני לא, אבל לא אכפת לו לנסות – זה המקום לעשות משא ומתן מיני.

אם אחרי שעברתם על המדריך נשארו לכם עוד שאלות, צרו איתנו קשר במייל contact@ve-ahavtem.com או בוואטסאפ 058-5410415 ונחזור אליכם לייעוץ רכישה טלפוני דיסקרטי ללא עלות.



 

המשיבה, לימור קליינמן, מייסדת "ואהבתם". יועצת מינית מוסמכת, מדריכת כלות, מרצה ובלנית מתנדבת במקווה טהרה.

הרשמו וקבלו אחת לחודש את הירחון עם המאמרים החדשים

כיף שנרשמתם! הפתעה מחכה לכם במייל

שקופית2.JPG

הסדרה הטבעית של ואהבתם

 

לחיזוק החשק

והתפקודיות

המינית

smartmockups_knc56wgz.png

אנחנו מזמינים אתכם למקסם את אהבתכם בתוכנית הליווי הדיגיטלית המקיפה

נשואים בתשוקה

bottom of page