איך אפשר לזרז את השפיכה של הגבר?
top of page

איך אפשר לזרז את השפיכה של הגבר?

עודכן: 12 במאי 2021


שאלה

שלום לימור, אני מחפשת אביזר עבור בעלי. ממה שראיתי באתר האביזרים לגבר הם אביזרים שמאריכים את זמן קיום היחסים ומעכבים את זרימת הדם מהפין חזרה אל הגוף, ואני מחפשת אביזר שעושה ההיפך. לבעלי לוקח הרבה זמן להגיע לשפיכה, וכיוון שיש לי וסטיבוליטיס אנחנו לא יכולים לקיים יחסים ארוכים עם גירוי חזק. לכן אני מחפשת אביזר שיהיה מענג לגבר (ולא לי), ושמותר במסגרת ההלכה. על מה היית ממליצה?



תשובה

לפני שאענה על השאלה ואמליץ על האביזרים המתאימים, אבקש רק לומר שלצורך נתינת פיתרון שיהיה נכון לכם גם בטווח הרחוק לגבי עיכוב השפיכה, אני ממליצה שתגיעו לפגישת ייעוץ מיני. לא ציינת לגביכם מה הגילאים שלכם, כמה זמן לוקח לבן הזוג שלך להגיע לשפיכה מזמן תחילת החבירה, האם את אחרי לידות ועוד. בפגישת ייעוץ אני עושה אבחון מעמיק כדי לעזור לכם למצוא את הדרך הנכונה עבורכם להתמודד עם האתגר. כמובן שבמקביל אני מחזקת אותך לטפל בוסטיבוליטיס טיפול הוליסטי שכולל טיפול גוף ונפש, שחלק ממנו הוא בתהליך של ייעוץ או טיפול מיני.


ועכשיו לשאלתך:

האביזרים שיכולים להאיץ את השפיכה אצל בן הזוג הם אביזרים אנאליים עם מנגנוני רטט ו/או עיסוי מקומי עם חומרי סיכה. אביזרים אנאליים לגבר פועלים על גירוי הערמונית, שזוהי נקודה מאוד רגישה אצל בן הזוג. גירוי אינטנסיבי של המקום באמצעות האביזר מגביר את הגירוי הכללי באגן הגבר ויכול גם להאיץ את השפיכה וגם להגביר את עוצמת האורגזמה של הגבר.


שיטה אחרת שאני ממליצה לכם עליה היא עיסוי מקומי של הפין והאשכים עם משחת הסיכוך של ואהבתם לפני החבירה. תוכלו לנסות זאת במסגרת יחסי האישות למשל כאשר את מעסה את האיבר עם כף ידך (קוראים לזה "אוננות הדדית"). משחת הסיכוך שלנו היא בעלת מרקם עבה שהחיכוך איתו מגביר את הגירוי ומעצים את ההנאה. כאשר בן הזוג מרגיש שזמן השפיכה מתקרב, זה הזמן שבו תוכלו לחבור יחד אחד אל השניה כדי למקסם את ההנאה ולצמצם את הכאב שלך למינימום.


לגבי העניין ההלכתי - היות ואיני פוסקת הלכה הצעתי אביזרים שמאושרים הלכתית ע"י הרב שמלווה את ואהבתם, אך אציין שההמלצה שלי לזוגות היא תמיד לשאול רב שמקובל עליהם באופן אישי.

בנוסף, שתי ההמלצות שלי הם כמובן בכפוף לכך שאתם מרגישים בנוח עם הרעיון.


אני מאחלת לכם זוגיות מלאת שמחה תשוקה ועונג,

לימור

 

המשיבה, לימור קליינמן, מייסדת "ואהבתם". יועצת מינית מוסמכת, מדריכת כלות, מרצה ובלנית מתנדבת במקווה טהרה.

הרשמו וקבלו אחת לחודש את הירחון עם המאמרים החדשים

כיף שנרשמתם! הפתעה מחכה לכם במייל

שקופית2.JPG

הסדרה הטבעית של ואהבתם

 

לחיזוק החשק

והתפקודיות

המינית

smartmockups_knc56wgz.png

אנחנו מזמינים אתכם למקסם את אהבתכם בתוכנית הליווי הדיגיטלית המקיפה

נשואים בתשוקה

bottom of page