דברים צריכים להפוך לאהבה
top of page

דברים צריכים להפוך לאהבה

עודכן: 7 בפבר׳ 2021

מי לא מחפש בתקופה זו בעיקר זוגיות מושלמת? הרי אחת הסיבות העיקריות שבני זוג נישאים זה בעיקר בכדי להגיע אל המנוחה השלווה והנחלה. לא אחת נתקלים בני זוג בחוסר הבנה, חוסר הכלה, או תקשורת לקויה. אז מהו בעצם החלק החסר בכל המערכת הזאת שנקראת 'זוגיות'? או מה היה חסר מלכתחילה??

אחד הסודות היותר כמוסים של זוגיות מושלמת או תחילתה של זוגיות אמתית הוא הכניסה לעולם הנפש. גבר ואישה שנפגשים גרים בבית אחד או גם מתעניינים באותם תחומי עניין, נושאים ונותנים אבל עדיין משהו חסר.. מרגישים בריק, בדידות משהו חסר..

למעשה לא משנה מה תעשה, מה שיותר משנה זה איך תעשה את זה וביותר עומק, משנה מאיזה מקום בנפש אתה עושה מה שאתה עושה ומה הסיבה שלך שאתה עושה את זה. כך תוכל להגיש פרח לאישה כאות לאהבה שביניכם, אבל המניעים שלך נסתרים ונעלמים לעתים גם מעיניך, ואז אתה מתפלא מדוע אינה מקבלת או מעריכה כפי איך שציפית שתעריך.

גברים רבים נוטים לומר את המשפט הבא 'מה לא עשיתי בשבילה, הכל מעל ומעבר.. קניתי לה עשיתי בשבילה אני גם יוצא לעבוד כדי שיהיה לה נוח..' וכו' ' כל מיני אימרות שלמעשה לא נחשבים בעיני האישה כלל. אז מה אשתך באמת מחפשת? היא מחפשת את הנפש את הרוח את ההוויה שלך, היא למעשה מחפשת את האישיות שמביאה את אותו הפרח. הפרח הוא רק הזיכרון של מי שאתה. הוא רק זיכרון של ההוויה שהותרת שם במקום ובזמן כשהיית שם. הפרח רק מזכיר את הנוכחות שלך.

בגישה של העידן החדש, כל דבר צריך להפוך לאהבה. לצערנו לא כל פרח הופך לאהבה. לא כל בית מתמלא בכבוד בהערכה ובאהבה. לעתים המקום נותר ריק ומיותם ומשאיר את חותמו על נפש רעבה. אז צרו את הבית שלכם על ידי הצגת הנוכחות שלכם. הכרת האני תבדיל ותביא את האינדיבידואליות של כל אחד מכם במלוא עוצמתה..

אל תתפשרו על איכות חיים בכל הנוגע לזוגיות תקשורת ומערכות יחסים.

באהבה ובהצלחה

 

הכותב, מיכאל אלר, חוקר נפש. מנתח התנהגות. מאבחן ומעצב אישיות. מומחה לתקשורת ויחסים בינאישיים. מגשר. יועץ אישי זוגי משפחתי וחינוכי. מנהל מכון 'תבין' תל אביב.

הרשמו וקבלו אחת לחודש את הירחון עם המאמרים החדשים

כיף שנרשמתם! הפתעה מחכה לכם במייל

שקופית2.JPG

הסדרה הטבעית של ואהבתם

 

לחיזוק החשק

והתפקודיות

המינית

smartmockups_knc56wgz.png

אנחנו מזמינים אתכם למקסם את אהבתכם בתוכנית הליווי הדיגיטלית המקיפה

נשואים בתשוקה

bottom of page